Nationale Scoutingloterij

De Nationale Scoutingloterij is een jaarlijkse loterij van en voor Scouting. Met het kopen van een lot worden zowel de Scoutinggroepen als Scouting Nederland en het Scouting Nederland Fonds gesteund. Voor Scouting groepen is dit een eenvoudige manier om extra gelden te genereren om het spel van Scouting te kunnen spelen, zij krijgen immers het grootste deel van de opbrengst direct uitgekeerd. Hierdoor kunnen groepen bijvoorbeeld onderhoud aan clubhuis, boot of speelomgeving betalen. Koop ook eens een lot en draag bij aan speelplezier en -voorziening voor kinderen en jongeren en maak ook nog kans op mooie prijzen!

Voor meer info en de uitslag klik op het logo van de Nationale Scouting Loterij.

Nationale Scouting Loterij