Lid worden?

Wil je lid worden van Scouting Groenlo of wil je gewoon een keer komen kijken?

Neem altijd eerst contact op met Yvonne Klein Zeggelink, zij is telefonisch te bereiken op 06-10405657.

Zij kan je vertellen bij welke speltak je hoort en wanneer die speltak draait.
Dan kun je 1 of 2 keer mee draaien om te kijken of je het leuk vindt.
Bij sommige speltakken is sprake van een wachtlijst.
Bel dus altijd eerst Yvonne Klein Zeggelink om teleurstellingen te voorkomen.

Inschrijven:

Heb je contact gehad met Yvonne en is er plek bij de groep, schrijf je dan pas in - niet eerder - met het definitieve inschrijfformulier.
Je krijgt vervolgens een bevestiging per mail.
Deze moet je uitprinten, ondertekenen en inleveren bij de ledenadministratie (Eschweg 12, Groenlo).
Dit in verband met de automatische incasso voor het innen van de contributie.

Contributie:

De contributie bedraagt € 25,- per kwartaal.
Door het invullen en ondertekenen van het inschrijfformulier machtig je ons om ieder kwartaal de contributie te incasseren.
De incasso wordt aan het begin van het kwartaal uitgevoerd.
Mocht de inschrijfdatum niet samenvallen met het begin van het kwartaal, dan wordt wel het volledige kwartaal geïncasseerd.

Lever het ondertekende inschrijfformulier binnen een week in bij de ledenadministratie van Scouting Groenlo.

De leden krijgen voor de contributie:

- Wekelijks een bijeenkomst van de speltak, uitgezonderd schoolvakanties.
- Lidmaatschap van de landelijke vereniging Scouting Nederland.
- Wettelijke aansprakelijkheids- en ongevallenverzekering volgens de polisvoorwaarden van Scouting Nederland.

Het zomerkamp wordt niet betaald uit de contributie. Hiervoor wordt apart een bijdrage gevraagd.