Welkom op de verhuurpagina

*** BELANGRIJK NIEUWS ***

In verband met onze bouwplannen verhuren wij onze gebouwen en terreinen niet in 2023/2024. Het heeft geen zin om ons hierover te benaderen.

In hartje Groenlo, nog binnen de Grolse grachten ligt een terrein met bos, speelvelden en gebouwen in oude stijl.

Dit terrein is het scoutingterrein van scouting Groenlo en staat onder de Grolse scouts beter bekend als “de Pol” of “Jongensstad”. "De Pol van Grol” is een unieke locatie met sfeervolle gebouwen en natuur binnen de stadswallen terwijl je met 100 meter lopen ook in het centrum van Groenlo staat.

Een dergelijke locatie is dan ook zeer geschikt als kamplocatie voor zowel kamperen als bivakkeren. Mocht je nog op zoek zijn naar een kamplocatie voor je eigen scoutinggroep dan kun je met ons contact opnemen. Wij verhuren ons terrein en gebouwen enkel en alleen op aanvraag en zijn selectief in de groepen.

Verder moeten we vermelden dat wij we van de gemeente in principe alleen mogen verhuren aan groepen van Jong Nederland of Scouting.

Huren:

Wil je ook een kamp doorbrengen in de Grolse veste dan moet je op deze pagina zijn voor alle informatie over hoe je ons terrein kunt huren.

Terrein & Gebouwen:

Hier kun je foto's van het terrein en de verschillende gebouwen bekijken.

Adres en route:

Waar ligt ons terrein en hoe moet je er komen. Hoe kun het herkennen? Al deze informatie kun je op deze pagina terug vinden.