Mocht je de Pol willen huren dan kun je contact opnemen met ons secretariaat:

Debby Bleumink

In je email verzoeken we je vriendelijk om aan te geven van welke (scouting)groep je bent, met hoeveel personen je wilt gaan komen, welke leeftijd de leden hebben, of je wilt kamperen of bivakkeren en in welke periode je wilt huren.

Wij verhuren ons terrein en gebouwen enkel en alleen op aanvraag en zijn selectief in de groepen. De opkomsten van onze eigen speltakken gaan in principe altijd voor.

UPDATE JUNI 2023: GEEN VERHUUR!

Momenteel zijn wij druk met de voorbereidingen van onze nieuwbouwplannen op het terrein.

Het gevolg hiervan is dat wij ons terrein en gebouwen niet beschikbaar kunnen stellen aan derden.

Op dit moment ligt onze verhuur voor 2023 en 2024 dus tijdelijk stop. Het heeft geen zin om verzoeken naar ons te sturen.

Met vriendelijke groet,

Scouting Groenlo