Gezamenlijke Dag

Ieder jaar op een zaterdag in juni is er een gezamenlijke dag voor alle leden van Scouting Groenlo. Van Bever tot Peter Cuyper Stam-lid, we zijn er deze dag allemaal bij. Het leuke van deze dag is, dat scouts van alle leeftijden door elkaar heen en met elkaar allerlei activiteiten ondernemen. Deze activiteiten zijn ieder jaar anders, omdat het thema steeds verschilt. De afgelopen jaren hebben de meiden de jongens verslagen met het thema de jongens tegen de meisjes en hebben we piraat Woeste Willem geholpen zijn verloren schat terug te vinden.

Eens in de zoveel jaar hebben we geen gezamenlijke dag, maar een gezamenlijk weekend met alle leden. Ook in deze weekenden staat er een thema centraal. Het laatste gezamenlijk weekend was in 2014 met het thema Scoutopia. Voor een impressie van dit weekend klikt u hier.

Kortom, elk jaar is de gezamenlijke dag weer een belevenis waar alle leden nog lang over napraten!