🌟 Samen Bouwen aan een Nieuwe Toekomst voor Scouting Groenlo! 🌟

Beste vrienden van Scouting Groenlo,

Wij staan op het punt om iets groots en geweldigs te realiseren voor onze vereniging en onze geliefde vestingstad. Sinds 1948 zijn we een thuis voor avontuurlijke jonge geesten, en nu is het tijd om onze thuisbasis te vernieuwen en te verbeteren.

Helaas hebben we vorig jaar een tegenslag gehad door een brand die enkele van onze gebouwen heeft verwoest. Maar onze vastberadenheid is sterker dan ooit tevoren! We hebben een gedurfd plan om een prachtig nieuw gebouw te creëren, een gebouw dat niet alleen praktisch en duurzaam is, maar ook een esthetische aanwinst voor onze stad.

Jouw steun kan een cruciale rol spelen in het verwezenlijken van dit ambitieuze project. We nodigen je uit om deel uit te maken van onze reis en geschiedenis te schrijven in de stenen van ons nieuwe thuis. Met jouw donatie kun je rechtstreeks bijdragen aan de bloei van onze vereniging en de jeugd van Groenlo.

Hoe kun je helpen?

🌿 Voor een donatie van €100,- geef je comfort aan onze ruimte met nieuwe tafels en stoelen.
🌼 Voor €250,- zorg je voor een artistiek tintje met prachtige raamdecoratie.
🚪 Met €500,- geef je ons een ingang naar de toekomst door bij te dragen aan de aanschaf van een deur.
🚽 En voor €1.000,- kun je ons laten zorgen voor een belangrijke basisbehoefte met een gloednieuwe wc-pot. Een symbolische bijdrage die we met een glimlach zullen gebruiken!

Of het nu een klein gebaar is of een grotere bijdrage, elk bedrag telt en brengt ons dichter bij ons doel. Samen kunnen we ervoor zorgen dat Scouting Groenlo kan blijven gedijen en onze jeugd een geweldige plek kan bieden om te leren, groeien en avonturen te beleven.

Mocht je liever handmatig een overboeking doen, dan kan dat via het volgende rekeningnummer:
NL72 RABO 0117 3940 76
t.n.v.: Scouting Groenlo
omschrijving: Nieuwbouw Scouting Groenlo

🙌 Doe vandaag nog mee! 🙌

Neem contact op met onze toegewijde sponsorcommissie om jouw donatie te doen of voor meer informatie. Samen kunnen we de bouwstenen leggen voor een stralende toekomst voor Scouting Groenlo. Alvast bedankt voor jouw steun!

Kies een bedrag

Tafels en stoelen - Steun Scouting Groenlo door tafels en stoelen te sponsoren van het nieuwe gebouw.

Raamdecoratie - Steun Scouting Groenlo door raamdecoratie te sponsoren van het nieuwe gebouw.

Deur - Steun Scouting Groenlo door een deur te sponsoren van het nieuwe gebouw.

Toilet - Heeft u behoefte om te zorgen dat wij onze behoefte kunnen doen? Sponsor dan een prachtige wc-pot. Die gaan we zeker gebruiken.