Winterhike 2015: LEVEL UP!

Poster Winterhike 2015

Enkele scouts zijn na hun programma Super Mario Bros aan het spelen op de Nintendo. Ze zijn bijna door naar het laatste level wanneer er plotseling kortsluiting ontstaat met de tv en de Nintendo. Nadat de leiding het probleem verholpen heeft, de rook wegtrekt en de lampen weer aangaan staan ineens Mario en Luigi in het scoutinglokaal!

Mario en Luigi zijn totaal in paniek en de Scouts ook. Dit wordt alleen maar erger als één van de Scouts hen op het tv scherm wijst. Op het tv scherm zien ze Wario in beeld die prinses Peach meeneemt! Mario en Luigi raken nog meer in paniek en vragen de Scouts om hulp. De Scouts roepen daarom alle scouts van de regio op om hen te helpen Prinses Peach te redden en Mario en Luigi weer terug te sturen naar hun spel.

Mario Level UP!

Ben jij lid van de scouts, verkenners, gidsen, explorers of RSA? En ben je lid van de scouting vereniging Aalten, Borculo, Eibergen, Groenlo, Lichtenvoorde, Neede, Ruurlo of Winterswijk? Dan kun jij mee doen met de winterhike. Aanmelden kan via de leiding van je eigen speltak!

Op deze website kun je verder nog wat informatie krijgen:

• Ook staat hier het inschrijfformulier. Inschrijven kan alleen via de leiding van jou eigen speltak!

Hopelijk zien wij je terug op 28 en 29 december!

De Winterhike commissie 2015