Hé, wat leuk dat je een kijkje bij de Bevers neemt!

Even een samenvatting van wie wij zijn:

Hoe heten we?                  De Bevers
Welke leeftijd hebben wij?             5 tot 7 jaar
Zijn het meisjes of jongens die bij onze groep zitten?                         Meisjes en Jongens
Wanneer draaien wij?        Zaterdagochtend van 10:30u tot 12:00u

Wie zijn wij?

De bevers is een speltak van Scouting Groenlo voor meisjes en jongens van 5 tot 7 jaar.
Tijdens onze opkomsten op de zaterdagochtend doen we veel verschillende dingen die voor jongens en meisjes leuk zijn om te doen.
Het liefst doen we alles buiten, maar als het weer het echt niet toelaat dan gaan we naar binnen.
Belangrijk om te weten is dat je niet de nieuwste kleren aan moet doen wanneer je bij ons komt.

Programma's

Omdat de bevers de jongste groep is, beginnen hier al je scoutingavonturen en geloof ons die wil je niet missen!
De programma’s spelen zich af in ons eigen beverlokaal, op het scoutingterrein en soms gaan we zelfs op avontuur buiten ons eigen terrein.
Tijdens onze opkomsten staat plezier maken centraal, dit is dan ook ons motto... en veel plezier, dat hebben we zeker.

Met goed weer zijn we dus eigenlijk altijd buiten.
We doen dan verschillende gave activiteiten van klimmen op de klimtoren tot het maken van een kampvuur waar we onze eigen broodjes op kunnen bakken.
Ook met slecht weer hebben we leuke binnenprogramma’s voor jullie in petto!
Van knutselen tot een spelletjesronde, we hebben voor iedereen wat leuks!

Wat zijn de speciale programma's die we door het jaar heen doen?

Naast onze wekelijkse programma’s hebben we elk jaar ook nog een aantal speciale activiteiten, zoals bijvoorbeeld het beverkamp.
Hierbij gaan we 2 dagen op kamp bij onze eigen blokhut.
Dit is altijd op een zaterdag en zondag.
Dit is altijd een superleuk kamp, want de vriendschappen die er al waren worden nog hechter en iedereen heeft altijd heel veel plezier.

Ook kunnen we meedoen met de gezamenlijke dag, maar daarover kun je meer hier lezen:

De gezamelijke dag

Heb jij zin om een keer mee te draaien?

Dan kun je een mailtje sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met daarin de groep waarin je wil meedraaien.

Wil je je aanmelden?

Aanmeldingsformulier Scouting Groenlo

Wil je een scoutfit bestellen?

Bestelformulier scoutfit

Wil je je afmelden?